هدایای تبلیغاتی چه مزایایی برای بیزینس دارند؟
هدایای تبلیغاتی چه مزایایی برای بیزینس دارند؟
هدایای تبلیغاتی مانند لیوان تبلیغاتی اساساً اقلام سفارشیسازی شدهای هستند که شرکتها میتوانند برند و به مشتریان و سایر طرفها ارائه دهند. از پوشاک گرفته تا محصولات اداری و ظروف آشپزخانه، اقلام تبلیغاتی به یک عنصر اصلی در تجارت مدرن تبدیل شده اند. این محصولات میتوانند به ارائه برداشتهای پنهان در طول زمان کمک کنند و مشتریان بالقوه را با برند و پیشنهادات شرکت آشنا کنند. آیا محصولات تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی موثر هستند؟ محصولات تبلیغاتی می توانند یک ابزار بازاریابی بسیار موثر باشند. اما هر سازمانی که قصد استفاده از محصولات تبلیغاتی را دارد باید اهداف خود را به دقت در نظر بگیرد. هنگامی که هدایای ارزان تبلیغاتی برای کاربر مفید هستند – در عین حال که برند و پیام سازمان را به طور مناسب ارتباط می دهند – می تواند به سازمان کمک کند تا به اهداف متعددی دست یابد.
اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی
برای نشان دادن اثربخشی محصولات تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی، آمار PPAI زیر را در نظر بگیرید:
- تقریباً 100٪ از مصرف کنندگان تمایل به اقدام برای به دست آوردن یک محصول تبلیغاتی را نشان می دهند.
- تقریباً 96٪ از مصرف کنندگان زمانی که سازمانی قصد دارد اقلام تبلیغاتی را ارائه دهد، از قبل اطلاع رسانی می کنند.
- تقریباً 80٪ از مصرف کنندگان بلافاصله به محصولات تبلیغاتی و بازاریابی واکنش نشان می دهند، حتی اگر هرگز نام تجاری را نشنیده باشند.
- تقریباً 72٪ از مصرف کنندگان بین شهرت یک شرکت و کیفیت محصولات تبلیغاتی آن ارتباط برقرار می کنند.
- تقریباً 70 درصد از برندها اقلام تبلیغاتی را به عنوان روشی بسیار مؤثر برای برآورده کردن اهداف بازاریابی رتبه بندی می کنند.
علاوه بر این، هدایای ارزان تبلیغاتی به عنوان مؤثرترین شکل تبلیغات و بازاریابی برای تحریک اقدام در بین چندین نسل مصرف کننده رتبه بندی می شوند. از نسل بیصدا گرفته تا بچههای پررونق، نسل Xers و هزارهها، محصولات بازاریابی بالاترین امتیاز را برای اقدام سریع مصرفکننده داشتند. در این نسلهای بسیار متفاوت، محصولات تبلیغاتی از سایر روشهای بازاریابی و تبلیغات، از جمله آنلاین، پخش، چاپ و موبایل، برتری داشتند. به طور کلی، محصولات تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی بسیار محبوب و موثر هستند. کسبوکارها میتوانند فرهنگ، تبلیغات و سایر پیامها را به گونهای پخش کنند که با مشتریان، مشتریان احتمالی و حتی کارمندان همراه باشد. این حسی است رفتاری که محصولات تبلیغاتی را از سایر روش های بازاریابی و تبلیغات جدا می کند.
فراتر از یک دسته بندی گسترده مانند پوشاک و پوشیدنی، هدایای تبلیغاتی تقریبا نامحدودی وجود دارد که سازمان ها می توانند از آنها استفاده کنند. به منظور انتخاب بهترین گزینه برای یک سازمان خاص، ارزیابی عوامل زیر می تواند مفید باشد:
- ماموریت/چشم انداز – ماموریت یا چشم انداز یک سازمان می تواند به تعیین سودمندی اقلام تبلیغاتی کمک کند. به عنوان مثال، یک شرکت متمرکز بر پایداری احتمالاً از بازاریابی محصولاتی که میتوانند به محیط زیست آسیب بزنند یا به ضایعات بیرویه کمک کنند، اجتناب میکند.
- پیشنهادات موجود – سازمان ها باید قبل از انتخاب محصولات تبلیغاتی یا بازاریابی، محصولات یا خدمات موجود خود را در نظر بگیرند. برای حفظ آگاهی و شناخت محصول، به طور کلی توصیه می شود از گرده افشانی متقابل بین محصولات یا خدمات واقعی و اقلام تبلیغاتی خودداری کنید.
- نام تجاری/استراتژی – برند تثبیت شده یا استراتژی مورد نظر یک سازمان همچنین می تواند اثربخشی بالقوه محصولات بازاریابی مختلف را روشن کند. حداقل اقلام تبلیغاتی باید با برند یا استراتژی سازمان هماهنگ باشد و منعکس کننده آن باشد.
برای سرعت بخشیدن به فرآیند ارزیابی محصولات تبلیغاتی، سازمان ها می توانند برای ارائه بینش های ارزشمند به نظرسنجی ها تکیه کنند. با بررسی گروهی از گیرندگانی که قصد دریافت یک محصول بازاریابی را دارند، سازمان ها ممکن است بتوانند از دام ها اجتناب کنند و اقلام تبلیغاتی مفیدی را ارائه دهند.
لیوان تبلیغاتی
بر اساس PPAI، هدایای ارزان تبلیغاتی زیر بر اساس برداشتهای تخمینی در طول عمر، محبوبترین و مؤثرترین محصولات هستند:
- ظروف نوشیدنی – بازاریابی محصولاتی مانند لیوان های قهوه، بطری های آب و ظروف شیشه ای می تواند حدود 1400 اثر مادام العمر را به دست آورد.
- چترها – اقلام تبلیغاتی مانند چترها می توانند حدود 1100 اثر مادام العمر داشته باشند.
- پاور بانک – پاور بانک برای شارژ برق
- تقویم – محصولات تبلیغاتی مانند تقویمها میتوانند حدود ۸۵۰ نمایش در طول عمر خود داشته باشند.
- درایوهای USB – محصولات بازاریابی مانند درایوهای فلش USB میتوانند به حدود 700 نمایش مادام العمر دست یابند.
- انواع لیوان های تبلیغاتی
- لیوان های تبلیغی سرامیکی
- لیوان تبلیغی سرامیکی قاشق دار
- لیوان تبلیغاتی سرامیکی جادویی
- فنجان و نعلبکی سرامیکی
- لیوان تبلیغاتی دوجداره فلزی
- ست فلاسک
جمع بندی
مجموعه تبلیغاتی سهیل با بیش از 12 سال سابقه کار مستمر، در زمینه طراحی، چاپ، حکاکی لیزری، واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است، با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان را داشته باشد. این مجموعه به طراحان حرفه ای در زمینه تبلیغات خدمتی است که در راستای تبلیغات و برند سازی بیزینس شما فعالیت می کند . از خدمات این مجموعه می توا به موارد زیر اشاره کرد:
- مجهز به دستگاه لیزر تمام اتوماتیک جهت حکاکی بروی انواع قطعات صنعتی ، هدایای تبلیغاتی ، با قابلیت حکاکی بروی انوع جنس ها از قبیل چوبی ،فلزی،شیشه ، پلاستیک، چرم ، پارچه و غیره…
- مجهز به دستگاه برش لیزریCO2 ، جهت ساخت انواع ماکت، جعبه های چوبی، پلکسی و …
- مجهز به دستگاه چاپ لیزری چهار رنگ بروی انواع سطوح مختلف
- مجهز به آتیله طراحی و گرافیک، طراحی تخصصی کاتالوگ، بروشور، جعبه ، مجله ، لوگو وست اداری و غیره …
- مجهز به آتلیه عکاسی صنعتی ، تهیه عکس های آتلیه ای و صنعتی از محصولات مختلف
- واردات و توزیع انواع هدایای تبلیغاتی ،با بیش از 500 مدل متنوع از محصولات مختل